7 Ekim 2009 Çarşamba

Çok meşgul..

- Dıtttt, dıttttttt, dıttttt
Cevap yok...
- Dıtttt, dıttttt, dıttttt
Meşgul...

Koca bir günde insanı kanser etmek için yetip de artan bir durum... Bu duruma çok şey söylemek istiyorum; çünkü artık bana yaşatılanın sineye çekilecek bir yanı kalmadı. Depresyon hallerinden kaçını bünyemde bulundurduğumu dahi bilmiyorum. Bir kaç sakinleştirici beni sakinleştirir mi bilemedim. Elimdeki telefonu otmatiğe bağladım, kendi sesimi de son noktasına kadar açık bıraktım. Ve bana bağıracak, haykıracak gücü ver diye Tanrı'ya dua ettim. ..

Bu parçayı geçen gün iş yerimde dalmış defalarca dinliyormuşum, ben bana söylendiği anda farkettim bunu... James Blunt- Good By My Lover... Yine fonda bu şarkı, verdiğim haber arasında uzun zamandır boşladığım bloğuma bir şeyler karalamak istedim. Azıcık da diet çerçevesinde bi şeyler atışıtırıyorum. Bunu sinirden yapıyor olmalıyım. Ama gariptir ki; şuanda sinirlerimi aldırmış gibiyim. Ama aslında çok sinirli olmam gerekiyor. Bunun ciddi bir sorun teşkil etmesi gerekiyor belki ama etmiyor... Delirmiş olmalıyım.

Üstüm başım berbat, tırnaklarımın ellerime yansıyan görüntüsüyle ellerim de çok çirkin gözüküyor, bi de kopan şeytan tırnakları gibi etlerin kanayan görüntüsünü de sayarsak off yani ellerimin haline... Ama elbet yapılması gereken bir şeyler var, olmalı, olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder