8 Ekim 2009 Perşembe

Kahveci Dükkanı




Nasıl bir görüntü ama?



Süper dediğinizi duyuyor gibiyim... Peki ama bu ne mi? Bu son günlerde hayalimi süsleyen kahveci dükkanımda bana yardımcı olacak araç ve gereçler.... Diğerleri ise yaptığım kahvelerin yalnızca bir kaç tanesi... Çok büyük değil, belki 6-7 masanın yer alabileceği, hoş bir dizaynının olduğu bir dükkanım olsa. Orda çeşit çeşit aromalı kahveler yapsam. Kendi eserlerim olsa, kendim yaratsam, kendim üretsem, içen tadına doyamasa bir daha bir daha gelse, uzak yerlerden müşterilerim olsa, ama tek bir dükkan olarak kalsa, hiç bir şubesi olmasa nasıl da güzel olurdu.. Şahaserler yaratıp durur, bütün günümü seve seve orada geçirirdim herhalde. Evet her açıdan çok zor bir şey ama imkansız mı ki bilemedim...

Bu satırları yazmak bile nasıl da heyecanlandırdı beni, gerçekten bu işi yapabilsem kim bilir nasıl da mutlu olurdum...

Dükkanımın kapısı her açıldığında dışarıya kahve kokuları taşsa, kokuyu alan kapıyı çalsa, tadı damaklarında kalsa, soğuk günlerde içlerini ısıtsa, sıcakta onları rahatlatsa...

Ohh miss... Sıcak ve bol köpüklü kahve tadında günler:)

8 yorum:

  1. kahvelerin üzerine resimleri de sen mi çiziceksin, yoksa onun için özel bi tasarımcı mı almayı düşünüyorsun? :)

    YanıtlaSil
  2. Galiba bir tasarımcı almam gerekecek, malum tasarımım iyi değildir benim. Hee adaysan onu bileyim de ona göre ilk önce seni değerlendireyim:)

    YanıtlaSil
  3. yoo hayır değilim kesinlikle:) sadece merak:)

    YanıtlaSil
  4. Hımm, peki. Ben başka bir tasarımcı düşüneyim o zaman. Ya da biraz üzerinde çalışıp kendim mi çizeyim? Ben senden başkasıyla ortak çalışamam da:m :)

    YanıtlaSil
  5. o kadar mükemmel olamayız :) illaki bi yardıma ihtiyacımız olacak:) tasarımcı iyidir:)

    YanıtlaSil
  6. Bunu düşünücem:)Kahvelerim senin için...

    YanıtlaSil
  7. tenk yü beybi :)

    YanıtlaSil
  8. Hiç sevmem ama mucuk, ahaha:)

    YanıtlaSil