20 Mayıs 2009 Çarşamba

Ahh Eğleniyor!

- Yalnız kalmak ve zarar vermek bunların ne demek olduğunu biri bana açıklasın, yoksa doğrularımdan şüphe etmeye başlayacağım.

- Ben artık insanları anlayamıyorum. Ben sustukça kötüyüm, rahat bıraksam da kötüyüm, sıksam da kötüyüm. Yeter diye çığlık atacağım... Çünkü yeter...

- Teknolojik aletlere bu kadar bağımlı olan bir toplum muyuz gerçekten? Telefonumuz olmasa bir buluşmaya gidemeyecek miyiz? Ya da insanlarla konuşmamızı sağlayan msn olmazsa olmaz mı hayatımızda? Ben hiç birine bağımlı değilim ama yine de olmuyor, olmuyor, toplum bundan vazgeçmiyor. Bana mı ne oluyor, üzülüyorum...

- "AH EĞLENİYOR KENDİ BAŞINA, AH NEŞESİ YETER AH UMRUNDAMI SANDIN BU DÜNYA! " Arkasından da " ben insan değil miyim" diye başlayan bir replikle devam edeceğim, az kaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder