20 Nisan 2010 Salı

Son Söz...

Düşünmek, yorulmak, ümid etmek ve hepsini birden kaybetmek...

Bir şarkıyı defalarca dinlediğim bugünlerde buraya da yazmadan edemedim...

"Şimdi sil baştan yaşanırmı hayatım
Yoksa sonuna varıp noktayı mı koysaydım
Bu gece çok karanlık olmaz olası bir zamandayım
Kaybolsam bulunmasam bir daha
Sormasa kimse seni anlatmasam kimseye

Bana yaptığın herşeyi
Silebilsem seni daha öncekiler gibi ah çok zor
Yandı gönlüm yandı yandı hem hiç yanmadığı gibi
Kül olupda savruldum ama o son sözün kafi geldi... "

Şuanda istediğim şey bu olsa gerek; kaybolsam bulunmasam bir daha...

Belki de ilk defa buraya yazdıklarımın okunduğu kaygısını taşıdım, yoksa okuduğum kitapla ilgili bilgiler nasıl bilinirdi? Hem de bildiğim sevgili dostum tarafından değildi bu okunuş, bu sadece bir tahmin de olsa güzeldi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder