27 Eylül 2010 Pazartesi

Beklenen Nişan, ya sonra...

Başta ben olmak üzere günlerdir bütün kızların beklediği büyük güne saatler kalmıştı. Pek tabiki bütün günü dışarıda çalışır vaziyette geçirdiğim için hazırlanmam bir hayli zaman aldı. Eee bir de keyfimi kaçıran olay ve durumlar üst üste gelince bütün huzurum yok olmuştu. Bunu en aza indirmem gerekiyordu ki belli olmasın, pek başaramadım doğrusu; ama yine de bir şeyler yapmaya çalıştım kendimce...

Kuaför ve koşturmacalar sonrasında, hiç ummadığım anda çalan kapının ardından yaşadığım şoku kelimelerle anlatmam olanaksızdı...

- A teyze, E müsait mi diyordu merdivenlerin aşağısındaki ses...

Kalbim duracaktı o anda, yanağına ufak bir buse kondurduktan sonra, atan kalp atışlarımı durdurmaya çalışıyordum... İşte heyecanlı koşturmaca...

Giyindik, süslendik ve en nihayetinde nişan yerini bulduk. Sevgili dostum, bitanecik kardeşim kırmızılar içinde ne de güzel olmuştu öyle... Nasıl da mutlu bir an, nasıl güzel şey bu nişan. Gördükçe insanın heyecanı daha da artıyor, tasarımsal yüzüklerini de paylaşmadan edemeyeceğim. O da son derece şıktı...

Bana gelince ruh halim çok yerinde olmadığı için, bunu istemeden de olsa arkadaşlarıma yansıttım biliyorum, gider ayak içmeye başladım, sonrasında da bu istekle birlikte devam ettim. Biraz ağladım, biraz söylendim, biraz kırıldım, az da olsa gülümsedim. En nihayetinde moral bozukluğunun üzerimdeki etkisi beni çakır keyif hala getirmiş olacak ki ayakta durarken sanki hafiften sallanıyordum...

Ve sonunda, evimde, yatağımdayım...

Sevgili kardeşime ve damat beye bir ömür boyu mutluluklar diliyorum, gülümsemeleri daim olsun...

2 yorum:

  1. Owwww kardeşim benim nişanımı paylaşmış pek bır duygulandım burdan gorunce=)
    Tesekkur ederım tum dusuncelerın ıyı dıleklerın ıcın=)

    Yüzüklerimiz dimi ahh ahh saol sister=)
    İyiki warsın...

    YanıtlaSil
  2. Ne demek bitanem. Çok daha fazlasını yazmak isterdim; ama bilirsin ki seni kelimelerle anlatamam...

    Yüzükleriniz ya, insanın görünce evlenesi geliyor:)

    YanıtlaSil