17 Nisan 2009 Cuma

Bugünden Ufak Notlar


Hep uzun, kocaman paragraflar, upuzun cümleler nereye kadar dediğinizi hissediyorum; çünkü ben dedim. Kısa kısa notlarla az da olsa hareket gelsin istedim ve başlıyorum.

- Üstümden büyük bir yük kalkmış gibi. En nihayetinde günlerdir beynimi yoran, beni zihinsel olarak yoran kararımı netleştirdim. Hem de‘’ En kötü karar bile kararsızlıktan iyidir ‘’ görüşüne katılmak için değil. Doğru kararın bu olduğuna inandığım için. Artık biliyorum ki; bir süre daha buradayım, bu da huzur verici. Sanki silkelenip kendime geleceğim ve benim dönüm noktam olacak gibi hissediyorum. Ohh beee…

- Dün kararım üzerine düşünür ve hatta konuşurken biri bana ‘’ sen çok şanslısın ‘’ demişti. Neye göre, kime göre şanslıydım? Bunu bir başkasının söylemesi güzeldi; eğer gerçekten öyleyse bir de ben fark edebilsem gerçekten şanslı olduğumu…

- Tüm bunların dışında benim kendi dünyam var. O cephede ise bunalım hala devam etmekte. Sanki o ince çizgi kopmak üzere gibi. Ben de o çizgide yürüyemediğim, yalnızca düşmemek için direndiğim an fark ettim bunu.

- Yoğun ve yorucu bir hafta olmasına rağmen bendeki alışveriş tutkusu son gaz devam ediyor. Küçücük bir şey de olsa almalıyım, kendi kendimi de olsa mutlu etmeliyim gibi sürekli bir şeyler almak istiyorum. Amma velakin artık zamanım olsa da param yok!

- Bu akşamki konser teklifi hayalden öteye gidip gerçek olsun istiyorum. Umutsuzum ama bir o kadar da kendime umut vermeye çalışıyorum. Bana acil sevgi aşılanması lazım. Bunun için süre gittikçe azalıyor. Geri sayım korkutuyor beni. Son 2 saat 30 dakika 25 saniye. Acaba kulağa nasıl geliyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder